Dygna!

Hej gott folk! Ska dygna, Hoppas jag. Har sagt flera gånger förrut att jag ska dygna och dessutom klara av det men jag misslyckas alltid, Anyway.. Kommer inte riktigt ihåg vad jag berättat för er om vad jag har gjort idag men jag storstädade mitt rum, Efter det kom Sihem och vi chillade, pratade om allt mellan himmel & jord, Vi gick in på youtube och kollade på förlossningar, HAHAHAHAHAHAH! Sådär tråkigt hade vi, jag blev fett rädd & tyckte samtidigt synd om dom, Vissa fan kunde knappt ligga i sängen, dom bara skrek & skrek.. Men sen såg man ett mirakel, Ett barn! Det fick mig verkligen att tänka frammåt, När jag ligger där och ska föda. Om det ens händer hahah :D Iallafall, jag och Sihem gick ut med hunden i stormen, Vi gick till statoil köpte lite smått och gott till mina föräldrar. Hon satt här och chillade sedan gick hon hem, När hon gick hem satte jag på en film och just nu tittar jag fortfarande på den, Den heter Love Actually.



Jättegammal bild på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0