Vi får se

hur det går idag, Ska dygna med Teodora! :) Och våra planer är att sova i skolan eftersom imorgon har vi på morgonen "massage lektion" vi får ta med oss godis, läsk vad du vill, hahah överlycklig. Nej men vi planerar att decka då, om det ens händer!
 
Alltså jag mår dåligt, pga dig. Jag saknar dig mer & mer för varje dag som går, jag blir galen utan dig fast saken är den, Jag vill inte ha någonting med dig å göra, Jag vill inte se dig, jag vill inte prata med dig, Jag vill inte tänka på dig, Jag vill inte ens veta att du finns i samma värld som jag lever i. Men.. Att sluta älska någon som man en gång i tiden har älskat jävligt mycket, Det mina vänner.. Är jävligt svårt! Jag kan inte sluta älska dig, Jag kan inte sluta tänka på dig. Varje gång jag blundar ser jag dig & alla minnen vi hade tillsammans, Varje gång jag drömmer om dig så vaknar jag upp med en speciell känsla, Den känslan..Den gör ont. Det ända som jag vill att du ska få utav mig är dom där tre sista orden, Jag älskar dig.

Du är min vän, min syster, min halva, min värld & andledningen till varför jag fortfarande andas.

Jag vill bara att du ska förstå hur mycket du betyder för mig. Jag vet att det antagligen är försent för såna här saker men, Jag har alltid älskat dig.. Kommer alltid att göra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0