Toppendag, Det beror på dig!

Shoosan! Kom precis hem från skolan typ, Käkade lite pannkakor & just nu ligger jag i sängen & chillar.
Messar med Teodora, Lyssnar på musik. Idag var det en toppendag tyckte jag, Det var lugnt men samtidigt skönt, Mötte Teodora & Carro i Globen sen åkte vi vidare till skolan, Vi gick på vår frisörlektion, Man fick göra vad man ville men jag övade på permanent lala..Kommer inte ihåg vad det hette men iallafall, vi slutade tidigt så jag satt kvar med Maiwand och vi snackade om allt, Sen kom tjejerna och vi satt allihopa och snackade, Sen drog vi hem! :) Aa det var nog det. Älska låten, Så jävla många minnen som hoppar framför ansikten på en.
Några cp bilder från dagen, Enjoy!













Fettooosuperstaaaaaaaar :D

Hahah, sådär tråkigt vi hade i toaletten :p <3 Men aja, Ska nog försöka sova eller nått, Är skit trött! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0