När man minst anar det

Så hoppar saker och ting framför ansiktet på en. Som jag tidigare sa så stanna jag hem idag, orkade inte åka till skolan, jag chillade hemma istället och runt 16 tiden kom Sihem till mig, Vi drog senare till stan och träffade ett par kompisar, Vi chillade i 2 timmar sen träffa vi på alla killar från Snickeriprogramet inkl. lärare, Dom skulle tydligen på teater, dom frågade om vi ville följa med men vi åkte hem istället, klockan var ju redan 19, vi kom hem tog en promenad med hunden & sedan kom hon hem till, chillade lite sen tagga hon hem.



Texten säger allt.
Jag vet att du inte läser min blogg så just därför lättar jag på trycket.
Jag tror att du och jag inte är menade för varandra, jag vet inte vad som är felet, Jag älskar dig mycket men du gör mig så jävla ledsen när du håller på sådär, Varför?
Aja, det finns mycket att säga om dig men, Allt har ett slut & det här är vårt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0