Vaknade halv 6

Är sjukt pigg! :D
Som sagt låg och pluggade igår, Hoppas jag får bra på provet, Men det tror jag! :)



~Jag vill inte veta nånting, Jag vill inte ens höra förlåt, Jag drar bara över ett streck av tiden som har gått.

Jag kommer ihåg förut, När jag såg dig dunka hjärtat upp till 110, Jag blev så nervös när jag såg dig.
Jag gillade verkligen dig, Vi var tillsammans i 2 månader och sen satte jag ner foten. Jag bad dig att lämna mig ifred & aldrig mer kontakta mig. Jag trodde aldrig att allting skulle bli så lätt för mig, Jag trodde att jag skulle gå igenom ett helvette för att kunna glömma dig, Men nu när du kommer förbi i korridoren så kollar jag bara bort, Du existerar inte längre för mig. När jag sitter någonstans & du går förbi och tittar så vänder jag bara mig för du är inte värd att titta på, Du är inte värd ett skit. Skyll på att du mår dåligt och blablabla, Det var ditt fel. Allt är ditt fel, Att jag dumpa dig, Att jag längre inte vill veta vem du är. Allt är precis ditt fel. Du var otrogen framför ansiktet på mig, Förväntar du dig att jag ska springa efter dig som en hund? Du kommer aldrig förstå vad jag egentligen gjorde för DIN skull, Jag slog henne, jag slog den där jävla horan pga dig. Glöm aldrig det. Jag gjorde det för dig.

M.

Kommentarer
Postat av: ronak

När du ser det här messa 0729260129

2011-12-24 @ 18:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0