Old pictures, New pictures, Who the hell cares?

Godmorgon allesammans. Haters or lovers, Vad gör ni & hur har er morgon varit? Höhöh. Har inte uppdaterat så värst mycket men har haft annat och tänka på, Igår gjorde jag inte så mycket heller, Drog ju till Kista och chilla där i kanske 1-2 timmar, Satt och fikade på Café Complé med morsan, hennes kompis, Denniz & Sihem. Trevligt trevligt. När vi kom hem chilla vi bara, Ingenting hände då. Men mot kvällen typ halv 8 så ringde Hussam mig, Han ba kom till stan bla bla bla. Så jag och Sihem drog till stan, Träffade honom och Ali :) Vi chilla typ en halvtimme för sen var vi tvugna att åka hem, Fan min mamma & pappa tärra mig! Så vi kom hem vid halv 10, Vi chilla lite hos mig sen typ vid halv 11 drog hon hem, Jag gick och la mig.





THE WAY YOU SHAKE IT, I CAN'T BELIEVE IT, I NEVER SEEN AN ASS LIKE THAT! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0