I don't get it.

Vaknade typ nyss, är sjuk! Har ont i halsen & hostar som bara den! Inte kul, Men aja är iallafall glad att jag är sjuk på jullovet än skolan, Så kära gott folk. Jag har planerat en hel del om vad som kommer hända 2012, Det nya året. Först och främst ska jag verkligen plugga, Ska inte skolka en ända lektion, Ska sköta mig & undvika tjafs & bråk. Men deklart. Bråkar någon med mina älsklingar så backar jag upp dom till 110%. På nyår ska jag avlägga ett nyårslöfte, Och jag ska se till att klara det för jag vet att jag kan bara jag vill & så är det. Jag har fått nya människor i mitt liv & människor har försvunnit, 2012 finns det ingen "Going back". Dom som jag har på min sida har jag redan, Tänker inte hunda efter folk som inte betyder något. Jag ska se till att 2012 blir bättre än vad 2011. Och alla problem och allt annat skit lämnar jag i 2011 och det kommer aldrig tillbaka. Har redan bytt nummer 3 gånger, Och 2012 blir ett nytt nummer igen. Det känns så jävla skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0