En dålig dag tyder på att det blir en underbar morgon!



Har inte gjort så mycket idag, Åkte till Willys med mamma & mormor, Köpte fett mycket saker.
(Hygieniska grejer). Jag älskar allt som har med huden å göra, Att få en fräsch hy. UNDERBART!
Varje dag ser likadan ut för mig.

1. Städa rummet på kvällen.
2. När jag är klar, Sätta på ansiktsmask som man har på i 10 minuter.
3. Tvätta av den & lägga en annan ansiktsmask.
4. Tvätta av den, Noppa mig.
5. Efter att jag noppat mig så borstar jag tänderna.
6. Efter det så byter jag om till pyjamas.
7. Lägger mig i min nybäddade säng & sätter på en film! :D

UNDERBART!<3

Juste, btw.
Ska operera huvudet vilken dag som helst, Kommer att få sy ca 4 stygn. NU tycker jag faktiskt synd om mig själv! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0