2012-01-01 ! (GOTT NYTT ÅR)

Hej alla kära läsare, dumma som smarta, långa som korta, tjocka som smala och så vidare.. Hur mår ni?! :D
Själv mår jag toppen men börjar få munsår, BLÄÄ!! Anyway.. GOTT NYTT ÅR? :D Nu är det 2012 och det menas med att sköta skolan & allt annat skit, Byta nummer till luren (IDAG). Ha kontakt med folket, Nu vet jag att DU inte ska vara med i mitt liv längre, Du var en underbar vän oavsett dina dåliga sidor, Jag ställde upp för dig & du ställde upp för mig. Men jag antar att du ska hålla dig borta så du slipper skämma ut dig!



This is me bitches! :D Jag har flera nyårslöften, Dom kommer jag att FÖRSÖKA hålla så gott som det går!
Men å andra sidan, Jag skulle hellre velat fira nyår med just dig & ingen annan, För dig behöver jag & kommer alltid att göra. Du vet vem du är honey :D AJA mitt firande var tamefan BRA :D Nu ska jag kolla på film, men innan det kommer ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0