Snackar i lur..

Med Teodora! Har fanimej saknat henne groovt! Hon och dom andra tjejerna har inte kommit till skolan eftersom dom blivit avstängda men imorgon kommer dom! Tänka sig.. Jag var den ända som inte blev avstängd av alla oss tjejer, Lucky me :D Anyway idag var jag en kortis i Kista med morsan, mormor & morfar! Köpte lite smått & gott, jag köpte en spargris :P Iallafall har inga planer för idag, Bara vara hemma och ta det lugnt. Har möte 08.45 imorgon i skolan, Äntligen har jag fått en jävla klass. Alltså Svenska, Engelska & Matte, Har inte haft dom ämnerna sen jag började i skolan pga dom där jävla fittlärarna -.-'





Gammal men fortfarande bra! Den väcker minnen..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0