Chattar med..

Dilan! Det var sjuuukt längesen jag snackade med den tjejen, har inte heller sett henne på åratal. Iallafall förlåt för dålig uppdatering känns som om jag inte har haft nå tid för å blogga. Anyway.. Igår var jag i Kista med en kompis, Vi var på Bio och kollade på Drive, Så jävla bra film! Rekomenderar den till er alla. Dagen därpå alltså (Lördag) så var jag i Stan med några vänner, Först träffade jag Maiwand, Vi skulle åka till Kungenskurva som ligger i typ Skärholmen, Så vi träffades i Gullmarsplan och sen skulle vi tydligen ta bussen till skärholmen? Vi åkte till Norra sköndal och därifrån skulle vi byta buss, Vi tog en buss och efter ca 40 minuter så hade vi hamnat i HUDDINGE! Liksom jag kokade.. Han skrattade och sa: Vi har nog tagit fel buss. Jag ba: Är det så? Fan han kan ingenting! Iallafall, vi stannade i Huddinge Station och tog pendeltåget tillbaka till Stockholm's Central. Där träffa jag på en kompis sedan mötte vi upp Hussam & Ali, Vi tog en promenad och det slutade med att vi hamna i Slussen, Vi sa hejdå till Hussam & Ali sen åkte vi ner till centralen igen, Vi gick in på Burger King och käka sedan sa vi hejdå till Maiwand och tog tåget hem, När vi kom hem så tjata min mamma om att vi skulle bära ner en bokhylla från hennes kompis, Min mamma hade tydligen köpt en bokhylla utav dom och eftersom dom flyttar typ idag så var vi tvugna att hämta den! Ingen av mina bröder hjälpte till så det var bara jag och min kompis som fick göra allt, Fyfan vad ont i ryggen & fingrarna jag har. Kan inte beskriva smärtan, Sen igår på morgonen så fick jag möblera om allt & flytta minsta en 1000 kg bokhylla ut från vår jävla lägenhet.. Hahah, jag är helt slut!



Den här låten.. Inga ord för den! Den är så underbar<3 Kärlek till er läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0