Tycker inte att jag förtjänar att gå igenom det här, Igen!

Helt seriöst, Jag tycker verkligen inte att jag ska gå igenom det här igen. Jag har gått igenom det förut & jag var stark nog men den här gången tror jag inte att jag kommer klara av det.
Jag har fått tillbaka mitt magsår, Ska äta tabletter tills det har gått bort, Men vet ni vad? Att vakna varje morgon kl 6 av att det känns som att någon hugger dig överallt i magen, Du vill försöka somna om men smärtan går inte bort förrän du har gått upp, Att må illa morgon & kväll och man verkligen vill spy men man kan inte, Att vara nervös & stressad dygnet runt är inte heller särskilt kul heller, För första gången tycker jag synd om mig själv. Jag vill bara att det ska gå bort, Det känns hela tiden som om jag bara kommer falla ner på knä & gråta floder vafan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0