Tung dag igår, Idag blir det fixa!

Tjolahopp Tjolahej! :) Ligger just nu i sängen, Har badat i typ 1 timme & känner mig fett ren just nu. Har städat rummet så det blir ju ett plus! Igår var det en tuung dag, Åkte mot Sätra vid 9 tiden, Teo mötte mig när jag var framme & sen åkte jag, Teo, Angelo & deras mamma till Skärholmen, Vi fikade på Mc'Donalds & sen gick vi runt lite, Vi åkte tillbaka till Sätra & jag gick hem till dom, Vi chillade & Webbade med A. Vi chilla & chilla sen käka vi mat, Hennes mamma gjorde världens godaste mat asså! :o <3 Sen drog vi ut, Hon visa mig runt i Sätra, Vi träffade Ivana, Sen ropa vi på Leyla så vi gick runt lite, Sen gick vi upp & satte oss i något Café men man fick inte sitta där om man inte köpte något & det var en Turk som jobbade, Och han kom och börja snacka hahah han var så rolig! Sen finns det liksom en salong bredvid så dom ba kom in och sätt er :) Sen mannen börja snacka turkiska med mig jag ba Aa okej. Sen han kolla på hon som jobba i salongen han ba ge mig 5000 jag ska gifta med dig. Asså han var borta, HAHAHAHAHAHAH fett kul. Aja, that's the shit im talking about. Imorgon är det skola, CAN'T WAIT!



Digga låten. Aja, ska försöka tvätta idag om det finns tid! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0