Snart, Väldigt snart!

Sitter vid datorn & pluggar faktiskt, Har inte pluggat på över.. Ett år? Hahah så sant som det låter! :)
Idag var det en ganska ointressant dag, Hade lite möten & sånt shit, Den är terminen har varit så jävla dålig, Jag menar att det har gått så jäkla dåligt för mig, Först tog det ju typ 2 månader för mig att få ett jävla schema eftersom jag böt klass & annat. Sen har jag ju skolkat men jag lovar er, 2012, Nytt kapitel & ny start. Jag ska göra mitt bästa & ska kämpa som inihelvete! I början är man ju alltid lite kaos(ig av sig :D Aja, Imorgon ska jag pierca mig. Har redan hål i näsan & i öronen så.. What do you think? Vart tror ni det blir den här gången?



Vi hamna i tidningen, Ni som gick på mässan har väl antagligen redan lagt märke till det!

Maiwand, Jag, Teodora & Mohaimen nu mera kallad Hussam! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0