Orkar inte

Shoo! Har inte orkat blogga, Har haft fullt upp. Igår var det en K A T A S T R O F dag säger jag bara.  Jag & Sihem drog till min skola, Vi chillade med Maiwand & Mohaimen. Det blev kaos mellan oss alla fyra. Tänker inte gå in på detaljer men det slutade med att jag & Sihem gick in på tjejernas toalett, Tog tag i en fet spegel & kasta den i golvet så det låg glasbitar överallt. Fan vad arga vi var! Dom där killarna är fett dumma asså, Jag, Maiwand, Sihem & Mohaimen satt i 5ans våning & chillade bara, Sen kommer det en fett snygg kille & en tjej som liknar en hora -.- Då börjar hon snacka med Maiwand på ett språk jag inte fattar & det slutar med att hon tar hans nummer, Alltså WTF? Jag var nära på att resa mig upp och ge henne en fet höger alltså !! Och Maiwand, Jävla mes sitter bara där och ger ut nummer. Jag och Sihem drog därifrån, Sen vi började snacka skit om Maiwand & Mohaimen och vi visste att dom hörde sen blev det KAOS.  Och det var därför vi slog sönder speglar i toaletten, ALLTSÅ DAMP. Men jag löste det med Maiwand.



Insha Allah, Insha Allah, Insha Allah you'll find your way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0