NU har jag tid.

Att förklara precis allt för er, Alltså vad som har hänt i skolan & allmänt. Har tyvärr inte haft tid till att skriva om allt, Förlåt. Men anyway. I Onsdags fyllde Teodora år, Så vi bestämde oss för att gratta henne på bästa sätt (Har redan skrivit om det förut, Men allt började här).

Tisdags:
Sihem kom till skolan, Vi chillade och allt det där sen tagga vi hem & vid tunnelbanan såg vi en tjej ifrån min skola, Alla brukar kalla henne för "Orren" för det har gått rykten om att hon har chazz alla. Men iallafall, Det hände bråk med alla oss tjejer, Jag & Teo var inte inblandad i det utan vi stod bara där & lyssna, Det var Sihem & Leyla som tjafsa lite, Sen löste det sig mellan Leyla & tjejen men sen från ingenstans gav Sihem en fet box till tjejen så hela läppen sprack, Jag såg hur det bara rann blod, Jag & alla andra tjejer blev fett chockade. Jag fick största flashbacken.

Onsdags:
Jag mötte Teodora & Leyla i Globen, När jag såg Teo så hoppa jag bara på henne och pussa henne fifan vad glad jag blev av att se henne, Hon var så fin & fett stolt över att det var hennes födelsedag, Så jag & Leyla bestämde oss för att överraska henne med lite smått & gått, Dagen rulla på som den gjorde när vi kom till matsalen så ropade jag & Leyla folket, Vi började sjunga för henne & man såg verkligen hur hon skämdes lilla gumman haha :) Men det gick över, Efter lunchen så gick jag & Leyla till brödbutiken & där säljer dom allt, Bröd, Tårta, Bakelser, Men tårtan såg inte särskillt god ut så vi tog 8 bakelser, Cheesecake & typ nått annat, Vet inte vad det heter men sen satte vi oss i lugna rummet, Åt lite sen började Teodora att kasta på mig, Så alla sprang, Jag tog cheesekaka och sprang efter och mula sönder henne i ansiktet, Vi sprang runt överallt, Sen så fanns det inte mer bakelser så vi kom helt plötsligt på VATTEN, vatten är gott & rent :) Vi körde vattenkrig och det såg ut som en KATASTROF när vi var klara, Så jag och Teo gjorde peace, Vi stod i toaletten och fixade oss sen trampa Rektorn in och hon såg så förbannad ut men ändå lugn hahah :) Vi stod där och hon förväntade oss att hon skulle skälla på oss & shit, Men hon sa bara att vi skulle städa efter oss & när jag titta på Teo så skratta jag ihjäl mig. Inga ord, Vi fick städa hela skiten & alla skratta åt oss & tog bilder, Sen löste allt sig, Det var en underbar dag!<3

Torsdags:
Vi kom till skolan, Sjukanmälde oss & chillade med livet, Det var jag, Teo, Leyla, Leyla IB, Vicky & Natanja.
Sen kom någon på Idén om att vi skulle starta brandalarm, Kommer inte ihåg vem som kom på idén men det bara blev så, Så vi alla åkte upp till typ 4ans våning och Natanja stod där och börja elda, Jag stod med Vicky & den sekunden ångra jag mig för jag ville inte få skit, Jag har suttit på mer än 10 möten på 2 dagar, Onormalt. Så jag & Vicky tagga därifrån, Vi åkte ner sen vi leta efter tjejerna, Dom messa & ba: Kom till toaletten. Vi tagga dit & då fick vi reda på att dom var total busted. Men såklart lekte vi som om inget hade hänt, Vi satt på en bänk och då kom 2 lärare inkl. Rektorn & ba Filiz, Leyla & Natanja, Var god och följ med oss. Vi fick gå in i ett rum & Rektorn började med: Aa tjejer, Elda. Jag sa ingenting utan Natanja pratade mest, Sen sa dom till mig: Aa men du brukar säga sanningen. Då sa jag: Aa, Hade jag eldat hade jag sagt det till er, Det är inte så att jag är rädd. Så dom fortsatte att snacka med Natanja, Tillslut dela dom på oss.
Rektorn & jag satt och snacka & dom andra gick med lärarna. Jag berättade för Rektorn att det hade gått till på det här sättet & att jag faktiskt inte var inblandad i det här, Sen snacka vi om annat. Vi blev klara & jag fick gå be om ursäkt till en lärare, Sen gick jag därifrån, Jag gick in till biblioteket & där satt Natanja & Leyla IB. Vi snackade om det som hade hänt osv.





Det har hänt så jvla mycket i skolan, Men men. Jag är stolt över mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0