Ligger i soffan..

Och chillar med livet. Har inte gjort något speciellt idag & kommer inte heller att göra något, Glömde nämna att igår gick jag på Handledarkurs, Den pågick i ca 3 timmar och Gud vad jag blev rastlös. Men man måste gå på sån kurs för att sedan kunna börja övningsköra! :) Yeaaaaj. Men det finns en kurs kvar som går på 3 timmar & en kvart, Den ska jag gå på den 20 December. Januari 2012 kör jag igång alltså, Dags att börja jobba på ett körkort :) Anyway chillar & chillar, Sihem kanske kommer till mig sen. Men just nu ligger jag i soffan och kollar på Cartoonnetwork - Ozzy & Drix :D Har alltid älskat det programmet.



Is you okay? Is you okay? Good, Cause i wanted to know.

Aja, har inte tagit några nya pics men det kommer med tiden. Gick inte till skolan idag för jag är sjuk, Typ vinterkräksjukan eller nått, Fryser & mår illa, Vill bara SPY! Menmen.. Ska ladda ner The sims2 och spela lite, vilken NOLIFER jag är visst? :D

BTW. Kollade på en skitsorglig film igår. Ni alla har nog redan sett den men den heter World Trade Center.
Ni vet det som hände 11 September 2001, Andra säger att dom har sett en annan där man hör allt som händer INNUTI planet, vad heter den? Om ni vet så kommentera.

Kommentarer
Postat av: Dilan-www.dilaanfaraj.blogg.se

Bebiiiiss, din bild dööödar:)

Din snor du har tagit bort mig från fb-,-

2011-12-12 @ 16:34:03
URL: http://dilaanfaraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0