keep talking :)

Äntligen jullov, & en annan sak till, Det har gått så jävla snabbt. Alltså tiden, Imorgon är det redan julafton!
Kommer ihåg att när man var mindre så gick tiden så jävla sakta, Man satt & räknade dagarna till julafton men nu har jag knappt lagt märke till det. Julafton för mig är precis som en vanlig dag, Visst blir det mer mat på bordet & några paket man får öppna, Men annars är det helt vanligt. Fast det är ingen jul utan snö & snö finns det inte gott om, Eller hur? :D Iallafall, hade bestämt med Teo, Leyla & Hussam att vi skulle gå på bio idag men vi får se hur det blir eftersom jag är sjuk & sånt. Har fetaste huvudvärken.


(Nittiofyra - Jag älskar dig)

Snart är det nyår & jag ser verkligen fram emot det, Nytt år! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0