I think so!

Folk har verkligen gjort mig dum i huvet. Folk har sagt SI & folk har sagt SÅ. Folk har förvirrat mig på alla möjliga sätt, Vänta! Jag mår jätte bra. Jag vill bara lätta på trycket, Understand me? Good.
Folk har gjort mig illa innuti & det har satt en stor skada som fortfarande är kvar. Tänka sig, att dom man trodde var dom bästa, dom närmsta egentligen var rena bullshiten. Jag har sårat folk & jag har fått mitt straff. Jag har tagit smällarna som kommit, Det man ger får man tillbaka. Men jag har aldrig sårat någon om det inte vore för någon person i min omgivning. Försök att förstå. Jag har haft många vänner, Dåliga som bra, Jag har kastat den bästa och behållt dom sämsta. Men nu vet jag vilka som inte ska finnas  i mitt liv, Det räcker med att jag bara tittar på den & klick, Jag vet! Jag förlorade en riktigt bra person för ett tag sen, Ända sen dess har jag blivit absolut dum i hela huvet. Jag skiter i allt & alla, jävlas du med mig så jävlas jag tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0