HAHAH KAOS.

Hahaahh, förlåt för dålig uppdatering! Igår var det världens bästa skoldag någonsin, Asså det var så jävla AWSOME!
Teodora min älskling fyllde 16 år så vi FIRADE henne på bästa sätt. Först och främst sjöng vi för henne i matsalen, Sen skulle vi köpa tårta men det fanns inte så vi köpte typ 8 feta bakelser, Det slutade med att det blev KRIG. Vi börja kasta på varandra & på golvet å shit, Sen blev det plötsligt vattenkrig, Golvet var fett blöta, toaletten VAR KAOS. Sen kom rektorn in & hon blev chockad, Walla jag stod där och DOOOG AV GAAARV!!! Teodora såg för jävlig ut, Jag var en idiot som stod och skratta, Men sen sa jag: Nej men jag skäms, jag garvar inte för att det är roligt utan jag garvar för att jag skäms & rektorn förstod mig. Sen fick vi städa upp varendra grej & alla elever garva åt ooss fan va pinsamt! HAHAHAH men vi fick städa och jag lekte flippare som vanligt, Rektorn stod bredvid oss hela tiden för hon trodde vi skulle springa därifån hahahahahahah Iallafall, ALLT BLEV INSPELAT! Bäst du är LEYLA! :D <3 HAHAAHHAAHAH jag önskar jag kunde spola tbx tiden och göra om det igår tusen gånger igen<3. HA DET BÄST MINA ÄLSKLINGAR, ÄLSKAR ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0