Det finns inget "Vi" längre.

Vår låt.




Det finns inget "Vi" längre, Du finns inte längre i mitt liv. Jag känner inte dig & vill inte heller veta vem du är.
Jag har ingen tro till dig, Man kan inte bygga upp ett förhållande utan tillit. Våra två månader tillsammans, Allt tjafs byggdes på att vi inte lita på varandra. Och nu sätter jag ner foten, jag vill inte ha dig längre. Du är raderad helt och hållet ifrån mitt liv. Jag har inte mycket att säga dig, Folket omkring mig har gjort mig hjärtlös, Eller så har jag bara tappat hoppet om allt. Jag klarar mig utan dig, som i låten "Nytt start, nytt kapitel utan dig i mitt liv".
Varje gång jag ser dig så  kommer jag att tänka "Han ljög". Gjort är gjort. Du är blockad, ditt namn finns inte med i kontaktlistan, Bilderna är raderade. Vad mer kan jag göra? Försöka radera dig från min fantasi, Sen finns du inte.

Det är synd att det blev såhär, Men som sagt. Förhållande utan tillit är inget att ha.
Du sa inget till mig, Du lät mig få reda på det alldeles själv. Du har sjunkt så jävla lågt, Det ska du veta.
Det här var första & sista gången jag skrev om dig. Nu ser jag till att radera dig helt och hållet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0